BREAK THE NEWS

Φρέσκα νέα πρέπει να υπάρχουν παντού. Στην ευρηματική στρατηγική που οφείλει να προσαρμόζεται κάθε φορά στις ανάγκες του προϊόντος. Στην ανατρεπτική ιδέα που δημιουργείται όχι μόνο για να εντυπωσιάσει αλλά και για να πουλήσει. Στη δυναμική αναζήτηση νέων και διαφορετικών τρόπων επικοινωνίας προκειμένου να «αγγίξουμε» τον καταναλωτή … Αλλά το μεγάλο νέο για ‘μας είναι ένα: δεν υπάρχει μέσος καταναλωτής! Κάθε ένας είναι διαφορετικός, με άποψη, με χαρακτήρα και προσωπικότητα. Από 5 έως 105 ετών. Όπως ακριβώς θέλουμε να είναι και το αποτέλεσμα της δουλειάς μας. Από το μονόφυλλο έως την πανελλαδική καμπάνια.