Φρέσκες ιδέες πρέπει να υπάρχουν σε κάθε βήμα της επικοινωνίας. Είναι αυτές που θα κάνουν τον καταναλωτή να κοιτάξει το προϊόν και να μην απομακρύνει την ματιά του μέχρι να απλώσει το χέρι του να το πάρει.
Αλλά το μεγάλο νέο για μας είναι ένα: η καταπληκτική ιδέα δεν υπάρχει!
Υπάρχει η αποτελεσματική ιδέα, που δεν δημιουργήθηκε μόνο για να εντυπωσιάσει αλλά πρωτίστως να πουλήσει. Η ιδέα που γεννήθηκε από μια ευρηματική στρατηγική, που μπορεί να προσαρμόζεται στις ανάγκες του προϊόντος και της αγοράς. Από τον σχεδιασμό της συσκευασίας μέχρι την υλοποίηση της καμπάνιας.